Bra dag utan ångest

Måste säga att jag är nöjd med denna dan. Kise mår bättre, ingen feber idag, så tog beslutet att åka hemifrån och på Konstrundan. Så mysigt.. vi körde på Kullahalvön och såg en massa underbara hus och fantiserade oss bort i vad vi skulle gjöra om vi vann en väldans massa pengar, ja och så såg vi ju en massa fin konst också. Åt en fantastisk lunch i Mölle, het tomatsoppa, då solen tittade fram så vi började köra hemåt igen, körde inom en blomsterlanthandel och köpte lite blommor. Väl hemma satte jag fart och fixade i trägårn, planterade blommor och städade fint. Sen inne så tog jag tag i tvätten och den sista städningen och nu har jag landat i sängen, trött och belåten efter en hel dag utan ångest :).
Imorn börjar vardan igen och de känns helt ok, ska sova gott inatt.
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0