Räkfrossa

Skräckblandad förtjusning och en otroligt läskig längtan har jag inför helgen.
Imorn fyller min kära mor år och hon ska fira det med sina närmsta vänner och familjen med en underbar räkafton(läs frossa) och så blir det säkert tårta och annat gott. Och jag lääängtar så, det ska bli så vansinnigt gott. Men samtidigt skrämmer denna längtan mig. Det är inte bara sug utan verklig längtan till att äta gott. Nu kan man ju tro att jag svälter mig för tillfället eftersom kroppen skriker så efter gott. Men det gör jag inte, jag äter mycket bra och absolut inte i underkant bara det att jag har sådan total koncentration hela tiden på vad jag ska äta och inte äta för att riskera att falla dit och hetsa och spy. Därav längtar jag att få slappna av i trevligt sällskap och bara äta äta äta samtidigt som jag är rädd att jag inte ska kunna sluta äta och fortsätta äta i smyg och gå upp i natten bara för att smyga till mig lite till. Ja ni vet.
Slappna av i samband med mat, vad är det? Åh vad jag önskar att jag verkligen skulle kunna göra det, slappna av och bara ha trevligt och njuta av varje tugga.
Är så sugen på allt men samtidigt så tycker jag om min kropp som den är nu, har precis kommit under 70-strecket och vill verkligen stanna där.
Håll tummarna för mig imorgon kväll.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Jag håller tummarna, massor =D

2009-10-16 @ 13:03:08
URL: http://kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0