Mardröm

Godmorgon
Det välsignade regnet rinner längst fönstren och gör att jag känner mig lugnad. Trots att jag hade världens mardröm precis innan jag vaknade idag. De var om jobb och om min chef och den bekräftade allt jag kände, fruktansvärt jobbig, dramatisk och känsloladdad dröm. Vaknade med en puls på 150 kändes det som.
Men idag är en ny dag.
Beroende på när jag kommer upp ur sängen idag så ska jag ev in till stan för att kolla lite glasögon, ja jag får väl inse att jag behöver det :( eller så blir det en tur till videobutiken för att hyra lite film. Lutar åt det senare är inte riktigt inställd på glasögonjakt än, orkar inte bli stressad av det idag.

 Ha en skön lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0