inte nöjd, inte tillräckligt

Inte varit någon jättebra matdag idag men ingen katastrof heller, blev lite överätning av honungsknäckebröd bara. Var supertrött e jobb och ville bara hem och vara soffliggare. Var trots det ute och stavade en runda och gjorde mna styrkeövningar hemma. Körde ordentligt med situps men jag blev liksom aldrig nöjd. Trots att jag inte orkade mer så var jag där i varje reklampaus och jobbade med pilatesbollen men jag blev ändå inte nöjd och ligger nu i sängen och är missnöjd för att jag inte har kramp i magen.

Kommentarer
Postat av: Lena

tack för din omtanke.. =)

Jag känner igen dem där känslorna att aldrig bli riktigt nöjd.. har du dem i andra sammanhang oxå? det har jag tyvärr...=S

Kram

2009-10-13 @ 18:26:06
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0