Känslor

Som jag skrivit tidigare har jag väldigt svårt med känslor, att känna och uttrycka känslor. Gråter i stort sett aldrig, kan inte skratta utan att tvivla på om jag verkligen kände mig glad och att uttrycka ilska är jättejobbigt, det förtrycker jag med alla medel. Men när det kommer till mat då handlar det endast om känslor och inget annat. Funderar alltid på vad jag är sugen på eller vad jag känner för och följer det oftast även i hets även om det då inte smakar gott längre.

Känner mig ofta som en lögnare som antingen förstorar eller förminskar mina känslor och mina uttryck. Blir allt som oftast fel och jag ångrar och grubblar konstant om hur jag har hanterat olika situationer.
Är så förvirrad och vilsen i vem jag är.

Kommentarer
Postat av: Pee

nu kommer jag med mina råd här igen..;)

Alltså...känslor är inte farliga. De skadar dej inte.

Men från o med att vi är små får i höra att vi inte skall gråta, inte vara ledsna, ungefär som om det är ngt farligt.Det är ju snarare tvärtom!!

Fram med känslorn bara! Det är ju underbart att få grina en stund,man känner ju sg SÅ mycket lättare om hjärtat efter!

Och förr ellersenaremåste du ändå ta tag i dem,om du inte vill bli sjuk, så det är lika bra att ta tag i dem med en gång.Det ÄR svårt, men det går!

2009-05-28 @ 08:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0