Tisdag

Varit en bra dag på jobb. Hade ju lovat T att jag skulle ringa läkaren och boka tid idag. Men det är så svårt för när jag är på jobb eller är mitt uppe i saker, är i nuet så slipper jag undan från allt jobbigt om det inte händer något som gör att jag blir osäker på det jag gör så klart. Men idag har som sagt varit en bra dag på jobbet och då har jag inget att komma med och vet inte vad jag ska säga när jag ska boka tid. Just då i den stunden har jag lyckats fly undan.

Jag T och doggen var på stranden och badade efter jobb idag och det var så skönt att inte åka hem direkt, fick lite energi av att träffa T och fick bokat biljetter till Harry Potter på fredag =). Sitter nu och väntar på att killen från sd ska höra av sig. Är sliten men känner ändå ett ltet sug att städa och fixa i ordning här hemma. Ett gott tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0