Mikael Jackson

Kom hem idag trött som vanligt och la mig för att vila. Tänkte gå ut och plocka blåbär men satte på tv´n en stund och blev då påmind om Mikael Jacksons bortgång och begravning idag.

Har suttit som klistrad vid tv'n hela kvällen. Så djupt berörd, känslosam och ledsen över att denna legend har försvunnit. Tårarna har runnit ner för mina kinder och fyllt hela mig med känslor på ett sätt som var längesedan jag kände.
Det sades så mycket fina och eftertänksamma ord och sångerna som framfördes gick direkt till hjärtat.

Tänk vad en människa ändå kan åstadkomma, tycka vad man vill om honom men han har gjort mycket gott och haft en ständig strävan till kärlek, förståelse och enighet världen över.

Och idag gav han mig det jag behövde allra mest, att få gråta ut och verkligen låta tårarna bara fortsätta rinna.

Tack XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0