Blir kvar i sängen

Kommer inte upp ur sängen idag, vill inte. Känner hur allt runt omkring blir övermäktigt. Vill ut och stava men får ångest om jag inte får ställa mig i duschen först och det känns så onödigt att duscha både före och efter stavandet så blir kvar i sängen. Vill till Väla och shoppa kläder då mina kläder inte passar och vill träffa T och hennes son i stan men ser ut som ett bombnedslag hemma, totalt förfall, måste städa, måste in i duschen först, men så onödigt att duscha innan jag städat, så blir kvar i sängen. Borde komma upp och äta något, men vill stava, städa först och så MÅSTE jag in i duschen, kommer inte orka stava och städa utan mat i magen, kommer må illa, så blir kvar i sängen.

Förskjuter alla tankar och går in i duschen.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0