lördag i stugan

Varit en helvetes vecka på jobb och jag var så nära att bara skita i allt, bara säga upp mig. En arbetskamrat visade sig vara totalt falsk, feg och en skitsnackare. Hon sårade mig och gjorde mig såå arg och trött. Hade dock ett bra samtal med min chef (tro det eller ej) så hoppas det löser sig men vet inte. Ska ha personalmöte på måndag då vi förhoppningsvis får rensat luften.

Nu till det roliga i veckan:
I onsdags var jag i Malmö och såg fantastiska Anna Ternheim, det var helt underbart hon är så makalöst musikalisk. Då onsdagen varit skit innan var det som balsam för själen att få sitta och titta och lyssna på Anna :)
Sen i torsdags fick jag hem Twillight-böckerna som jag hoppas ska ge mig lust till att börja läsa igen. Saknar det. Och sen en sak till, igår köpte jag Harry Potter och halvblodsprinsen på dvd så det hägrar nu ikväll.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0