1a kommentaren

Tack Anonym för dina ord. Vad glad jag blev!

Kommentarer
Postat av: Tant Malin

Hej och välkommen till bloggvärlden! Typiskt, jag hade tänkt komma först med en kommentar - men nu blev jag tvåa!



Känner så väl igen den där känslan av "hjälp tänk om ingen läser! Och HJÄLP, tänk om någon läser!!!". I början ville jag bli jättekänd, jag höll på och terrorisera Ebba von Sydow på VeckoRevyn att hon skulle göra reklam för min blogg, men nu är jag jätteglad att jag har ganska lagom många läsare, inte för många och inte för få. Inga elaka som skriver hat-kommentarer och inga 14-åriga anorektiker heller (tror jag). Lagom är bäst!



Kram, vi hörs!

Malin

2009-04-15 @ 18:04:56
URL: http://tretusenggr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0