Sambo

Hej
Oj så längesedan det är. Tänker så ofta på er och hur det är med er alla. Förstår om ingen har koll på min blogg längre, det har ju knappt jag.

Jag har iaf blivit sambo vilket känns underbart och jag älskar min underbara sambo mer än vad jag trodde var möjligt. Han gör mig så lycklig och får mig att känna mig så älskad och värdefull. Tänk att en annan människa kan få en att må så bra. Visst har jag fortfarande mina nojjor och har det emellanåt riktigt jobbigt med min kropp men hans sätt att visa mig att han älskar och åtrår mig tar udden av det och det blir hanterbart och jag kan koppla bort det för det mesta.

Ville bara berätta att jag är lycklig och mår bra och hoppas att jag inte ska behöva min kära blogg något mer i det syfte jag haft det tidigare, med all den bedrövelse som kantat mitt liv.

Vet inte när vi ses igen men jag tänker på er och tittar in på era bloggar då och då vid de få tillfällen jag är inne på internet.

Ha det underbart och var rädda om varandra.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter underbart.. njut.. kram

2013-07-02 @ 07:44:52
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Helle

Vad glad jag blev när jag såg att du hade uppdaterat bloggen och ännu gladare blir jag förstås när jag läser att du har det bra.

Kramar

2013-07-02 @ 16:09:05
Postat av: EcoMaria

Hej!
Vilken underbar läsning. Är så glad för din skull. Jag tycker det är helt fantastiskt att höra, särskilt när jag följt dig på vägen.

Jag får tårar i ögonen av att läsa att du har hittat en sådan underbar man, som älskar dig precis som du är.

Massa kramar till dig!
/Maria

2013-07-06 @ 19:19:03
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0