kärlekssug

Det går inte så bra med min no carbs... i helgen har det gått toppen med maten när jag varit med A men så är det vardag igen och på jobbet svämmar det över av bröd smör ost marmelad kakor och godis. Jag kan bara inte hålla mig ifrån det är så vansinnigt sugen och gott är det också. Mår inte så värst dåligt av det heller.
Pratade lite med en arbetskamrat om mitt sug och hon sa att hon tror det har med att göra att jag är kär. Då får man ofta ett större sug. Vet ni hur skönt det kändes att höra.... Det är helt normalt att känna såhär när man är kär. Det är INTE äs som spökar (inte bara iaf) det är sådant som händer många med eller utan äs.

Fick svar från min psykolog och hon blev jätteglad för min skull och berättade dessutom att hon ser på orkiden hon fick av mig varje dag och tänker på mig då :) jättgulligt av henne att skriva så tycker jag.

Nu ska jag kika in till er, känns som evigheter sedan men blir inte att jag internetar så mkt nu.
Kram

Kommentarer
Postat av: Bundle

Det är klart att du känner sug efter carbs om du utesluter dem. Hjärnan behöver kolhydrater för att fungera optimalt. Du kommer inte att komma till rätta med din äs genom att utesluta kolhydraterna, det handlar ju om så mycket annat, och det tror jag att du redan vet.

Är så glad för dig att du är kär, så himla härligt! Är avundsjuk måste jag erkänna :)

Massa kramar!

2013-01-23 @ 18:53:44
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0