21 februari

Jag har verkligen världens bästa pojkvän, han är så snäll och förstående och säger så bra och kloka saker. Vill verkligen inte göra honom besviken men har så svårt att uppmana ork och vilja just nu. Är så rädd att han ska tröttna.

Innan har jag alltid haft jobb som en frizon med maten men nu är det värst där med alla mackor som jag smusslar med.

Hemma idag då jag knappt sovit något alls i natt pga att jag åt så mkt i går. Hade så ont i magen och låg bara och vred och vände på mig. Grubblade massor om och om igen. Tog tablett men det hjälpte inte så tog en till och slutligen någon gång vid 4 somnade jag. Vaknade när klockan ringde och ställde om den för att ringa jobb att jag inte kom. Kanske jag hade kunnat uppbringa lite energi och tagit mig dit men orkade bara inte. Orkar inte ens ha dåligt samvete för det, bryr mig inte.
 
Usch vad matintag får mig på tråkigt humör, orkar vill inte ens prata med A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0