karaktärslös

Hade en jättejobbig eftermiddag på jobb igår och ville verkligen förstöra allt med matens hjälp. En kund fick mig att känna mig totalt värdelös och som att jag inte kunde något alls. Förstörde hela dan för mig. Men stod faktiskt emot och gav mig inte hän. Pratade med A och fick verkligen vräkt ur mig allt, var så skönt, fick lite perspektiv på det hela. Idag har det känts bra men maten har jag totalt kvaddat. Ätit så makalöst mkt och bara en massa snabba kolhydrater i form av massor av mackor med pålägg, vaniljyoghurt med sockrade flingor, kakor, godis, chips och choklad. Varför gör jag så här en dag när jag tom mår bra? Känner mig så slapp och lat och karaktärslös. Måste ju försöka kämpa lite och iaf försöka stå emot. Vara snäll mot mig själv göra det som jag mår bäst av.

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Varför måste det bra och sunda, vara så jäkla svårt?

2013-02-20 @ 20:48:04
URL: http://osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Helle

Jag äter som sämst när jag mår som sämst samt när jag mår som bäst. Jag blir fasiken stressad av att må bra, det är ovant och jag känner mig lite jagad. Då grabbar jag maten som en trygg snuttefilt.

Jag hoppas att du får rätsida på ätandet. Det är så jobbigt när matproblemen lägger sig som en tjock filt även över i övrigt bra dagar.

Kram

2013-02-20 @ 22:49:27
URL: http://helleshorna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0