inget gott till ikväll

Somnade vid halv 9 igår kväll och vaknade imorse kl 6!!! klarvaken! Ingen feber längre och pigg i kroppen så gick upp och städade. Hade avbokat att jag skulle sjunga med kören idag men iom att det kändes så bra åkte jag dit. Orkade mig igenom hälften sen satt jag ner resten av tiden och bara lyssnade. Skulle träffa en vän på stan sen för att köpa lite delikatesser vi skulle ha ikväll när hon kom hit. Men var inte så pigg, alls så vi ställde in det. Ont i magen och trött körde jag till affären för att köpa lite gott till ikväll. Köpte lite god ost, kex, dadlar och lite mörk choklad och såg fram emot att få njuta ikväll. Kom hem och stekte på lite blodpudding och sen är det bara så himla typiskt, jag kunde inte sluta äta utan åt upp allt jag köpt i ett nafs. Så nu sitter jag här och har inget gott till ikväll och inte hann jag njuta särksilt mkt av det heller.
 
A oroar sig så mkt för mig, nu när jag inte mår bra är han på hela tiden och säger hur orolig han är. Han förstår inte att fyskig sjukdom är en fröjd jämfört med äs men försöker säga det till honom. Känner att jag blir irriterad när han är på hela tiden och ska fråga hur jag mår. Inte van vid att någon bryr sig så och oroar sig för mig. Får väl bara börja vänja mig, känner mig bara lite trängd.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänk att allt bara är av omtanke! Det är bra att ha någon som bryr sig om en, men jag kan förstå den där känslan av trängdhet.

2013-02-09 @ 17:59:31
URL: http://www.mindfulnessmamma.blogg.se
Postat av: Anni

Jag förstår verkligen känslan av att vara trängd, även om det är oron över min psykiska och inte min fysiska hälsa som är jobbig. Men ni är ju så nya i er relation än. Du måste få lite tid att vänja dig vid det. Ta det lungt nu och fortsätt att krya på dig!
Kram

2013-02-10 @ 18:35:33
URL: http://www.anniahven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0