hallon...not

Lite bättre idag, inte riktigt lika enorm överätning. Största problemet nu är att min mage inte är så glad, alldeles bubblig och uppblåst inte riktigt vad man önskar sig när ens fina pojkvän ska komma. Jag kan kanske acceptera att han kanske kan tycka om mig även med mer hull om magen men aldrig att jag skulle acceptera att jag släpte mig inför honom särskilt inte nu när de inte luktar hallon precis.
 
Har olika perioder i mitt liv och känner så väl igen dem. Just nu är jag i en period av ätande. Går upp några kilo men bryr mig inte så mkr har ingen vilja att kämpa emot. Men....Vill ju bara känna mig smal och fin med min fina pojkvän, rädd att han bara accepterar att jag lagt på mig lite men att han egentligen inte tycker om det. Inte rädd att han ska sluta älska mig pga det men rädd att han ska vara lite mindre attraherad av mig.

Kommentarer
Postat av: Helle

Bråkig mage och uppblåst känsla är verkligen ingen höjdare när man är nyförälskad och bara vill kunna fokusera på kärleken. Skönt att du trots allt inte blir helt panikslagen för en liten viktändring!

sv: Jag har fått höra att jag skriver som om jag vore 40 och klär mig som om jag vore 14 ;).

2013-02-14 @ 21:32:49
URL: http://helleshorna.blogspot.se/
Postat av: Anni

Men din kille verkar ju vara en vettig typ. Jag kan inte tänka mig annat än att han vill att du mår bra, oavsett antal kilon. Överätningar är ju jobbiga av andra anledningar, men känn inte att du måste hålla dig smal för din pojkvän.
Kram

2013-02-15 @ 07:57:30
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: L

vill önska dig en fin söndag.. Kram

2013-02-17 @ 10:31:23
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Bundle

Känner igen den där hemska känslan allt för väl. Uppblåst och bubblig efter hets, som pesten, och ändå gör man det igen och igen och igen.

Din pojkvän tycker om dig som du är. Det är ändå bara en massa vätska som man lägger på sig vid hets, så försök att inte fokusera på vikten (lättare sagt än gjort, I know).

Kram!

2013-02-18 @ 09:00:03
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0