svårt även med kärlek i sitt liv

Har det lite svårt just nu. Å ena sidan är det bra att vi umgås hela tiden och att vi samåker vilket innebär att det inte finns några möjligheter att köpa godsaker. Men detta är också väldigt frustrerande och gör att jag tar varje tillfälle i akt att släppa loss vilket ger så fruktansvärda konsekvenser och allt går åt hvete.
Hur gör jag? Hur gör ni? Hur avdramatiserar jag det? Försöker hela tiden göra rätt men orkar så ofta inte stå emot, framför allt på jobb. Där har vi fri tillgång till bröd, smör och pålägg: Mina största triggers!!
Är så lycklig och känner mig så älskad men jag får liksom ingen break. Och så har jag ju gått upp i vikt också men det sa jag väl sist. Inte roligt alls men har lite gett upp även om jag försöker hitta styrka och mod att stå emot allt gott att äta. Hade ju hoppats att kärleken skulle göra underverk men så är det ju uppenbarligen inte. Visst det finns inga tillfällen att hetsa eller kräka men det betyder inte att jag vill det mindre.
Hoppas ni har det bra där ute.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0