Heeeej

Hej go vänner, riktigt länge sedan nu.
Har inte haft så mkt tid eller eg behov att skriva något. Har en man i mitt liv nu som tar hand om mig och lyssnar på allt. Inte så att jag mår sådär jättestrålande precis ffa inte med min kropp som har totalt förfallit nu. Men försöker än en gång ta nya tag och minska ner på mackorna och så spelar vi squash två gånger i veckan, riktigt roligt faktiskt. Men det är inte kul att göra det i träningskläder som sitter tight. Har börjat göra lite mer situps och så men än så länge får det mig bara att känna mig ännu fetare då jag bygger muskler snabbare än jag förbränner fett vilket innebär att jag faktiskt ökar mitt magomfång för tillfället. Men får inte ge upp men är så hemskt när man inte har några byxor som passar.
Haft det lite tungt på jobb på sistone och inte velat gå dit alls men har givetvis gjort det ändå och nu äntligen känns det som det vänt och det är roligt att jobba igen. Hade jag inte haft A hade jag säkert varit hemma från jobb mer än en gång den senaste tiden. Han är så fantastiskt bra på alla sätt och han gör mig så lycklig :)

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag blir så glad av att läsa att du har det så bra. Kram!

2013-04-04 @ 09:21:47
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Anonym

va glad jag blir att läsa ett inlägg från dig igen.. stor kram

2013-04-05 @ 13:40:09
URL: http://tyrasmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0