skött mig

Skött mig riktigt bra faktiskt. Åt ju som sagt min blodpudding igår och imorse klarade jag av att äta en frallefrukost hos min bästis. 2 hela bullar(grova dock) med pålägg och 2 ägg och juice. Det var och är fortfarande ångestfyllt men jag gjorde det iaf utan att försöka äta så lite som möjligt. Jämförde mig med de andra som åt lika mkt och dessutom vanliga frallor. Fast helst hade jag ju velat äta lite mindre än dem med det gjorde jag inte.

Har även bestämt med killen att vi ska ses och ta en promenad så får vi väl se. Försöker att inte intala mig själv att jag inte är intresserad, försöker ha ett öppet sinne även för denna dejt. Man vet ju inte (även om jag inte tror det) ska försöka att inte döma ut denna dejt innan den ens har börjat.

Kommentarer
Postat av: Helle

Bra jobbat Linda! Och det låter som en helt normal frallafrukost. Har inte ätit fralla på flera år, det kanske man skulle ge sig på en dag.

Kram

2012-10-27 @ 15:30:43
URL: http://helleshorna.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0