Flitig

Varför kan jag inte bara nöja mig med den mat jag ska äta? God mat som mättar bra, ändå tvingar jag mig i en massa godis och annat sött varje dag. Hade jag bara struntat i det och fortsätta röra på mig som jag gör nu så skulle jag kunna ha en jättefin kropp och inte denna sladdriga svullna kroppshydda som inte passar i några kläder. Och inget gör jag för att kämpa emot heller. Tre fria dagar har jag i veckan och det är de dagar jag tränar och sjunger i kören såvida jag inte har något kvar från dagen innan (vilket jag sällan har).
 
Har varit flitig idag. Först släppt ut grannens hästar, städat, promenerat, lagat en massa mat och släppt in hästarna igen. Nu ska jag iväg på coreträning och zumba.
 
Några som frågat om ljuslampan, den köpte jag på öb för 299 kr.

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag läste flirtig och blev jättenyfiken. Men du har verkligen varit flitig!
Kursdagarna var jätteroliga. Det var kul att plöja lagtext igen, även om jag inte ser fram emot tentan.
Kram

2012-10-07 @ 20:46:23
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: Osynliga bekännelser

Jobbigt med känslan av en sladdrig kropp. Men jag hoppas du mår bättre efter Zumban och Coreträningen. Kram.

2012-10-08 @ 19:45:19
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Myza

Gud vad jag önskar att jag kunde greja tre hela långa fria dagar!!! Tycker det låter jättebra med tre dagars paus!!!

2012-10-10 @ 22:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0