torsdagskväll

Igår blev det inget av att prata med min chef för vi hade fullt upp hela dagen. Men idag fick jag växlat några ord med henne och hon skulle prata med lönekvinnan igen och hon hade insett att jag hade rätt. Hoppas på besked imorgon. Vill bara lägga det bakom mig men kommer nog inte kunna slappna av riktigt förrän jag ser pengarna på papper.
 
Kan inte påstå att jag sköter mig så särskilt bra denna vecka heller. Haft en dag, igår, då det gått bra annars har det varit en massa överätning(dock ingen hets) och toabesök. Men känner mig inte helt modlös utan satsar på en bättre dag imorgon. Känner mig generellt bättre och gladare så förhoppningsvis har höjningen av Lamotriginet haft effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0