adrenalin

Haft en omtumlande dag på jobbet med mkt adrenalinpåslat och känslor och inte i positiv bemärkelse. Så glad jag kände mig igår när jag körde från jobb igår lika ångestfylld, irriterad och orolig kände jag mig idag när jag satt i bilen hem. Har varit ute en sväng powerwalkandes med stavarna i mörkret och har nu en musikkanal på med en massa modern musik och videos, det skingrar tankarna. Har givietvis även försökt äta bort det men var egentligen inte sugen och det gav inte mkt effekt heller.
Blir definitivt en sömntablett ikväll, orkar inte med allt grubbleri och det vet jag att det kommer att komma ikväll när jag släckt lampan. Så en halv Imovan får det bli.
 
Har förresten kommit på ett sätt att hålla mig vaken på vägarna på morgonen. Jag knaprar på ett äpple hela vägen till jobb, funkar faktiskt. Hoppas det kommer fungera imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0