slutsats

Vad som är värre än en hets och en kräkning är att ha en dålig kräkning där man inte känner att man får upp det man vill. Allt ligger kvar som en klump i magen och det enda man får upp är en massa vätska. Detta har även lett till att jag nu har fått magkatarr vilket gör att jag mår illa samtidigt som jag är sugen hela tiden

Slutsats: Hetsar man inte så riskerar man inte en dålig kräkning. Tänk om det vore så enkelt.

Ska iaf än en gång försöka vända detta skeppet och stå emot. Hade planerat för en stavrunda ikväll men är så makalöst trött efter denna heta dag med mkt på jobbet. Hade inte klarat av att jobba mer än 6 timmar idag, nervös att jag inte ska klara av heltid från 1/7 som det är bestämt.

Kommentarer
Postat av: Helle

I know the feeling. Bland de "sämsta" kräkningarna rent mentalt är de där då man vevar runt som en galning i halsen och får upp lite chokladfärgat slem, när man vet att det ligger flera hundra gram godis i magen, som dessutom spränger och är svullen som en ballong.



Själv är jag grymt imponerad av att du klarar 6 timmars arbete. Efter mina 2,5 timmar är jag verkligen slutkörd rent mentalt, skulle på sin höjd orka en timme till som det känns just nu.



Hoppas magkatarren ger med sig och att du känner dig piggare i morgon!



Kram

2012-05-22 @ 19:34:09
URL: http://bullochjag.blogspot.com
Postat av: Anni

Är allt klart med jobbet nu, vem som betalar vad? Heltid låter tufft, hoppas du orkar. Får nu någon semester?

Kram

2012-05-23 @ 09:27:07
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0