Tar nog vikariatet

Har i stort sett bestämt mig för att tacka ja till vikariatet. Det är inte förrän om 3,5 månader och då borde jag verkligen vara uppe i full tid.

Försökt få tag i min handläggare på af idag men givetvis är hon borta till imorgon eftermiddag :( Har så många frågor som jag måste ha svar på innan jag tackar ja till jobbet. Hoppas det inte blir heltokigt om jag tackar ja och att de vänder mig ryggen och ställer mig arbetslös istället för att få vara kvar in arbetsträningen.
Idag känns maten faktiskt ok.

Morgonen är veklligen jobbig just nu är så rädd att det har med att jag tagit bort Litiumet och dumma mig sa idag när en läkare ringde mig att allt var bra efter att jag slutade med den. Vill ju bara att det ska fungera. Men som sagt mornarna är tuffa.
Ska iaf sakta avsluta Zeldoxen så får vi se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0