stolt över mig själv

Varit iväg med kören hela dagen, vi har tragglat en massa texter och skrattat åt allt som gått fel.
Måste säga, fast jag vågar det knappt, att just nu känns mitt liv bra, faktiskt bra. Känner mig lugn, inte så irriterad, stressad eller ångestfylld och suget efter allt att stoppa i mig håller sig undan. Idag köpte jag inte ens något på vägen hem förutom räkor till ikväll och en ananas. Känner mig lite stolt över mig själv och det är en skön känsla.
Ikväll blir det melodifestivalen, ska ni också titta?
Kram

Kommentarer
Postat av: Anni

Med all rätt!

Jo, det börjar bli dags att bänka sig.

Kram

2012-02-18 @ 20:01:55
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Godmorgon vännen och vilket härligt inlägg att läsa!! Starkt att inte köpa med något hem (det gjorde inte jag heller när jag körde hem fr Hbg igår tjohooo).



Jag har sparat ner ditt nr och tagit bort kommentaren. Gör det du också, det är väl säkrast haha.



Jag kollade på Melodifestivalen (slumrade till lite mellan varven), men gillade båda bidragen som gick vidare iaf!



Kram

2012-02-19 @ 05:30:35
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0