russin

Idag har jag sug sug suuuug, hemma iaf. Men ska inte sätta mig i bilen igen och ge mig iväg, ska definitivt inte. Har precis ätit mellis så är mätt, kanske ska ta några russin för att minska det värsta suget. Ja det ska jag nog göra.
Är inne på att jag nog vill sluta med litium, märker ju ingen effekt av den. Ger den en månad till sen får jag boka tid till en annan läkare, kanske bra med lite nytt perspektiv på det hela. 3e läkaren på ett år i så fall :( tröttsamt.

tillägg:
½ dl russin och suget är borta :) kan det verkligen vara sant det som står i Mattilåtet? Förstår att det fungerar när det är rent fysiskt sug men vad händer när det är känslor inblandade? När jag är trött, arg, ledsen, uttråkad?

Kommentarer
Postat av: Anni

Tack! Det var en bra idé, skall fundera på det.

Vad skönt att russinen fungerade. Var det ett tips från Mattillåtet?

Kram

2012-02-06 @ 17:17:35
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0