Upptagen

Hej
Nu var det några dagar sedan sist. Har varit upptagen varje dag denna veckan vilket varit kul och har gjort mitt liv lite lättare inte så mkt tid till att tänka och äta i ensamhet.
Var på dejt både tors, fre och en liten snabbis i lördags. Med samma person. Var riktigt trevligt i torsdags och fredags men i lördags blev det lite för mkt, han blev för på och det kändes inte bra. Har pratat med honom om det idag och nu känns det bättre igen. Vi ska ses på lördag igen vilket ska bli mysigt.
 
Var äntligen och fick sett Breaking Dawn igår, så himla bra. Var helt uppspelt efteråt och jag och min kompis kunde inte somna så satt uppe till ett efter och varvade ner. Mysigt att hon stannade över. Har varit en riktigt mysig helg, lite lite sömn, brukar ju sova ikapp lite på helgen men det har inte riktigt gått nu. Har blivit mkt sömntabletter också på sistone, fått panik när jag inte somna och då är det inte lönt att försöka mer efter det gått någon timme det är bara till att ta en liten pilla och somna drömlöst.
 

Kommentarer
Postat av: Anni

Vilken mysig helg du verkar ha haft.
Nja, får väl erkänna att när bussen skulle sammanfogas och dekoreras körde jag ut barnen ur köket. Det är inte så ofta jag orkar pyssla och baka med dem.

2012-12-10 @ 08:27:55
URL: http://www.anniahven.blogg.se
Postat av: A

Är så jättedålig på att både skriva själv och att kommentera på sistone, men inne och läser är jag nästan varje dag!
Trevligt med lite dejting! Hoppas det går bra!
Kram!

2012-12-13 @ 00:05:05
URL: http://annmi.blogg.se
Postat av: Bundle

Hej hej! Hur går det med allt? Jag undrar precis som du, när vet man att man är tillsammans?
Kram kram så länge!

2012-12-14 @ 09:12:25
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0