sliten

Så var en dag till ända, trött och lite sliten. Haft en bra dag på jobb men varit mkt, ffa började dagen med att en arbetskamrat var mkt elak mot en annan vilket tar på krafterna. Hon är verkligen inte en snäll person och det värsta är att hon kommer undan med det.
Tur det är torsdag och inte måndag, hade tyckt det känts jobbigt att ha en hel vecka framför mig.
 
Lite rädd att jag har en urinvägsinfektion på gång och det är inte roligt, hoppas verkligen inte det är så.
 
Kan inte äta mindre än det jag gör nu utan att äta osunt, ändå känns det som jag går upp i vikt. Känns extra jobbigt nu när jag träffar någon. Vill känna mig stark och med gott självförtroende. Men ju mer jag tycker om honom desto sämre självförtroende får jag. Det står mkt mer på spel och risken för att bli sårad blir allt större.
 
 

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

Glöm inte att sortera hjärnspöken från fakta. Var försiktig med att svälta dig. Ta hand om dig. Var snäll mot dig. Det är du förtjänt av.

2012-12-28 @ 13:05:32
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: ecomaria

Är det så att du inte vågar släppa någon nära inpå för att du är rädd att bli sårad? Och vad kan hända om du blir sårad? Det är känslor som är helt okej att känna, vi alla upplever eller har upplevt dem, och de är inte farliga. Men jag förstår precis hur du menar. Har man låg självkänsla ifrån början så är det väldigt svårt att ta sådant. Men vi får öva och öva, och så småningom kommer vi nog upptäcka att inget farligt faktiskt hände.

Och du, försök att ät. Ju mindre du äter, desto sämre blir din ämnesomsättning. Jag har ätit skitdåligt de senaste dagarna, mindre än vanligt, och ändå känner jag mig större än någonsin. Kroppen säger alltså ifrån.

Förresten har jag också skapat ett konto på HP nu.

Kram på dig!

2012-12-29 @ 10:56:56
Postat av: Bundle

Vart lite fel användarnamn där, men det var jag som skrev förra kommentaren :)

2012-12-29 @ 10:57:50
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/
Postat av: L

Inte lätt m maten vid högtider.. Vi är allt för många som känner igen oss i det där.. Stor kram

2012-12-29 @ 15:46:34
URL: http://Tyrasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ta hand om dig vännen! Du är bäst precis som du är och behöver Inte ändra på dig för någon annans skull. Gott nytt år!

2012-12-31 @ 09:58:44
Postat av: Anni

Namnet försvann, förra kommentaren var min.
Kram Anni

2012-12-31 @ 10:00:24
URL: http://anniahven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0