schack

Hade det helt underbart igår :)
Vi var ute och promenerade i kylan men skippade grillningen. Körde hem och lagade supergod mat med gott vin till. Sen kollade vi lite på kort och spelade ett parti schack (tänk att han gillar att spela schack), hade en liten mysstund och sen mer schack tillsammans med goda ostar, päron och dadlar. Bara att få ligga i sängen med någon som killar en på ryggen gör att jag får ett stort leende på läpparna. Imorse kändes det lite mer krystat, ville bara vara själv. Inte van vid att behöva vara social på morgonen och ha någon som tittar på en. Visste inte riktigt hur jag skulle vara. Gick en promenad och sen körde han vilket då kändes skönt men nu känner jag faktiskt att jag saknar honom lite ;) och ser  fram emot att träffa honom på onsdag.
Det ända som är lite negativt är att jag nu känner mig mer medveten om min kropp och mitt utseende. Vill inte han ska tycka jag är ful eller fet.
 
Sen en annan sak som känns jätteskönt, det är att jag fått mens idag :) tänk att man kan bli så glad över något som man egentligen tycker är så trevligt. Inte heller haft någon mer ångest som tryckt på så kanske det kan funka med sänkt zeldoxen.
Enda ångesten jag har är över att det känns som jag har ätit för mkt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0