Blick

Har städat och tvättat och sitter nu i underställ med datorn i knät och väntar på att killen ska komma. Känns fortfarande bra, inget pirr men mysigt att umgås. Vi ska ut i skogen på promenad och sen grilla korv. Är svinkallt ute och är rädd att jag kommer förfrysa mina fingrar men var gör man inte för att ha det mysigt. Vi får värma varandra. Skulle gärna gjort varm choklad men kan ju liksom inte ha varken kakao eller socker hemma så det blir inget av det. Skulle haft sådan blickchoklad, hm det kan man ju faktiskt köpa och så bara ha med varmt vatten.
 
Har ingen aptit för tillfället, tror det är en magkatarr som lurar. Mår mest illa. Har nog gått ner några kilo på sistone, 2 iaf och gillar ju det jag ser, tyvär. Är rädd att killen ska gilla att det är såhär och inte kommer gilla mig om/när jag går upp igen. Men egentligen skiter jag i det. Är så otroligt stark i mig själv just nu vad det gäller mig själv och min kropp. Fruktansvärt osäker på jobb fortfarande men självsäker om min person. Brukar vara det när jag träffar någon. De får liksom ta mig som jag är, orkar inte hålla upp någon falsk fasad.
 
Det fungerade ju inte att sänka lamotriginet särskilt mkt. Kom ner på 350 mg istället för 375mg, men det är ju bättre iaf. Ska nu ge mig på att försöka sänka Zeldoxen istället(igen). Har känts sådär de senaste 2 dagarna men försöker hålla ut det kan vara tillfälligheter som gjort att ångesten krypit på. Tror det är den som gör att jag inte har någon mens och den vill jag ju gärna få tillbaka.
 
Tittar jag inte in här mer innan jul så önskar jag er alla en jättefin jul utan ångest och massor av njutning.
Kram

Kommentarer
Postat av: Osynliga bekännelser

God jul på dig. Hoppas du får just en sån jul som du önskar!

2012-12-22 @ 13:09:52
URL: http://www.osynligabekannelser.blogspot.com
Postat av: Anni

Men vad bra att du kan vara säker på dig själv i den situationen. Jag önskar dig också en bra och lugn jul! Kram

2012-12-22 @ 15:19:03
Postat av: Helle

Vad skönt att du kan känna dig självsäker, även om det inte (ännu) har spridit sig till alla delar av livet! Hoppas ni hade det mysigt och att du får en riktigt fin jul.

Kram

2012-12-22 @ 17:37:46
URL: http://helleshorna.blogspot.se/
Postat av: L

Önskar dig en fin jul.. God Jul.. Kram

2012-12-23 @ 08:34:42
URL: http://Tyrasmamma.bloggplatsen.se
Postat av: Bundle

God Jul till dig med, och härligt att höra att du känner dig starkare i din person.

Hoppas ni fick det mysigt du och killen.
Kram!

2012-12-23 @ 09:27:30
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0