vilken dröm

Var ju på dejt igår och det var väl trevligt är bara så totalt ointresserad. Vet egentligen inte om det har med honom att göra utan snarare om mig själv. Har så svårt att fokusera och intressera mig för någonting just nu. Bryr mig inte. 
Mina djur bryr jag mig om, mitt sjungande i kören engagerarar mig och jobbet är kul. Men det är på en sådan sval nivå och innerst inne finns en längtan till att bara skita i allt och, hör och häpna, bara äta bort hela dagarna. Äta och kräkas och äta igen... vilken dröm....

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja, hur kan man vilja leva så? Men ack så jag känner igen mig. För mig handlar det om att jag vill fly, fly ifrån livet. Inte riskera att bli sårad, inte riskera att misslyckas med att leva... rädsla.

Det går att komma ur detta negativa tankesätt som etsat sig fast hos oss! Det går att känna lycka igen, glädje och det går att komma vidare. Glöm inte det <3

2012-04-16 @ 00:31:26
URL: http://coconat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0