inte så rolig dag, nervös över framtiden igen

Så har man återigen ätit bort allt jobbigt.
Hade en jättejobbig förmiddag och kände ångest över allt i framtiden och kunde inte se hur jag någonsin skulle klara av att jobba heltid.

Hade möte med af och fk och de uppmuntrade mig till att försöka ta det lite lugnare och inte öka upp för fort. Ska försöka lyssna på det.
Men sedan pratade vi om vad jag kommer få i lön och hur mkt min arbplats kommer få i bidrag och då visade det sig att hon från af inte trodde jag skulle få så hög lön och att det innebär att min arbplats kommer få betala en hel del för att ha mig där. Är nu jättenervös att detta ska innebära att jag inte får vara kvar, att de inte vill betala så mkt. Inga papper är nämligen skrivna än. Af ska prata med min arbgivare på fredag så innan dess kommer jag inte veta något.

Fan fan fan

Kommentarer
Postat av: Anni

Hoppas att det ordnar upp sig och att du får besked snart. Det är jobbigt att inte veta.

Och tack för din kommentar, behövde den idag.

Kram!

2012-04-23 @ 20:35:20
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: S

Åh ännu en gång du sitter i en sådan här situation, hoppas detta löser sig så snabbt som möjligt. Försök att inte fundera på det, ta en promenad med radio eller musik i öronen. Det brukar hjälpa mig när det snurrar och maler saker i huvudet på mig.

Du är ju så jäkla bra gumman, låt inte detta knäcka dig innan du vet något!



Ja läser din blogg av samma anledning, ja älskar att veta att fler än ja kämpar. Ja känner mig mindre ensam, sen vet ja att ja är lite negativ och det är det som gör att det blir jobbigt när andra läser. Framförallt de som ja vet kanske påverkas. ja ja ja är lite förvirrad.



Kram!

2012-04-23 @ 20:44:39
URL: http://fartenilivet.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ååå, jag håller tummarna så det knakar alltså!!! Vill så gärna att det här ska gå vägen och att det blir bra för dig<3 Känsloätandet känner jag DEFINITIVT igen. Kram

2012-04-24 @ 10:20:12
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0