söndag

Fan gick inte att bara byta namn.... Vet inte hur jag ska göra nu, kanske startar jag en helt ny och gör denna lösenordsskyddad så bara jag kommer åt de gamla inläggen men skriver allt nytt på den nya. Kanske. Återkommer när jag vet hur jag ska göra och lovar att meddela er som vill.

Varit hos mina föräldrar och känner mig helt skakig och stressad e det. Det var trevligt och så men blir så, jag vet inte, stressad av att vara där och supersensitiv på allt de säger till varandra. De säger inget snällt till varandra och är inte trevliga mot varandra utan ska hela tiden ha olika åsikter om allt. Visst de är väldigt olika men jag blir stressad och känner mig olustig när de sätter igång och idag sa jag att nä nu kör vi hem så kan ni få tjafsa ifred. Nä då de tjafsade inte de skojade ju bara. Inget skoj med det alls särskilt inte när det varit så i hela ens liv.
Massor av mat, efterrätt och tårta, alldeles för mycket och kände redan där att det var kört så tog en bit tårta till eftersom jag ändå visste att det skulle komma upp :/. Hade det bara varit middag och sen tårta så kanske det hade gått men chokladpuddingen med grädde gjorde det olösbart.

Ska till jobb imorn hade jag tänkt för att byta ut en sak, inte så nervös över det eller så har jag dämpat det med kräkningen. Sen ska jag till psykologen vilket känns skönt, tänker faktiskt fråga vad hon menade med det hon sa om att det kanske var bra att jag planerade in en hets i veckan!!! Gör mig ledsen att hon så lättvindigt verkar ta på det.

Den där jävla sekatören som är försvunnen vill inte låta mig vara ifred, återkommer till den hela tiden och den ger mig ångest. Så löjligt egentligen och borde bara kunna släppa det.

Nu ska jag se Inception och förhoppningsvis inte ha fler besök på toan idag, tror inte det faktiskt.
Kram


Kommentarer
Postat av: Anni

Å vad jag känner igen det där. Min pappas sambo gnäller och hackar på honom hela tiden. Han verkar ta det med ro, men mig gör det så stressad att jag knappt orkar hälsa på dem längre. Hon är dessutom petnoga och kritiserande som person så jag känner mig nästan tvungen att hålla barnen i ledband när vi är där. (Inte konstigt att jag inte vill be om barnvakt så ofta...) Känner också igen det där att låta småsaker ta över tankarna helt och hållet.



Hoppas det går bra på jobbet och hos psykologen i morgon! Och att du får en god natts sömn innan dess.



Kram

2011-10-16 @ 20:27:21
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: My

Såklart du ska fråga psykologen vad hon menade egentligen. weard!



.... och såklart vill jag fortsätta läsa din blogg om du lösenordskyddar den. Såklart, jag vill.



Stor kram på dig!



2011-10-16 @ 22:10:15
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0