Hemnet, tänk om.....

Fått min mens idag vilket kanske skulle kunna förklara mitt crave idag. Lite glad att den kom då den var ca 1 v försenad... man hinner ju bli lite nojjig.
Ätit en bit lax nu och nöjer mig så för idag, blir en leverpastejknäcke och proviva med zeldoxen sen.
Fortfarande känns kanelbullarna i magen och monstret skriker på mig att de måste väck. Men iom att jag ätit lite bra mat nu så står jag emot och lyssnar inte för vill inte kräkas upp den braiga maten.

Har kollat lite på Hemnet idag, vill så gärna köpa mig ett litet hus där jag kan ha lite höns. Men inte riktigt läge nu när jag e arbetslös lär ju inte få ngt lån i vilket fall.

Tror, iaf just nu idag, att jag nog inte vill flytta iaf. Vill nog hålla mig kvar runtomkring här i Nordvästra Skåne där jag har mina goa vänner och mina just nu psykkontakter.
Ska nog i vilket fall inte ta några stora beslut förrän jag är stabil i mediciner och mående.

Lite nervös inför imorgon, ska förhoppningsvis träffa min psykolog om hon är frisk. Nervös att hon ska säga att hon inte vill träffa mig mer.
Tänkt en hel del på det här med att jag skulle vara så beroende av dem. Det är som när man är i en relation(med en man) som inte är jämlik och där man själv är i underläge. Det gör att man suktar efter uppmärksamhet och uppmuntran och man vill absolut inte göra något som kan få den andre att bli arg eller sur på en. Man vill bli älskad.

Kommentarer
Postat av: My

Hoppas att nervositeten lättat under natten och att mötet går bra idag. Håller tummarna hårt för det :)



Godmorgon förresten!

2011-10-10 @ 06:14:02
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0