bra dag idag

Det har varit en bra dag idag :)
Var en bra dag tills det blev för mycket av intryck, människor och för mycket mamma.
Kände då hur allt tålamod och all glädje bara försvann och ersattes av irritation och ilska... Fick sagt att jag inte orkade mer och fick verkligen hålla igen för ville bara skrika, svära och gorma trots att min lilla mamma inte gjort något alls. Det vart bara för mycket och jag såg inte tecknen förrän det var försent.
Ville inte att det skulle gå ut över mamma då vi haft en jättetrevlig dag men tror säkert att hon märkte mitt skifte i humör.
Behövde bara komma hem, bort från allt, inga fler intryck utan bara jag och mina djur.
Kunde redan i bilen med mamma känna att jag började så smått vara ner igen och tror det var ok när hon släppte av mig vid min bil. Kände hur stressen rev i mig men försökte verkligen hålla den stången och visa att jag var glad för denna dag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0