bidde inte så bra senkväll, dumt

Tog mina piller igår vid 22 och 2 timmar senare hade jag fortfarande inte somnat pga att jag bara kunde tänka på alla kakor och chips jag hetsat innan, mådde illa som fan och slutade med att jag kräktes upp allt :(
Tog en ny insomningstabl men var helt speedad efter toabesöket så tog ett tag innan jag somnade.
Lite mer låg idag, trött som attans och vill helst bara ligga kvar i sängen men tvingade mig upp vid tio och har varit ute och fixat i trägårn men att sätta lite fröer och sen tvättat bilen.
Hade ju tänkt redan igår att jag skulle slänga resten av det jag hetsade igår men just nu går det inte. VILL BARA HA!!
Ska försöka hålla ut och ta en leverpastejmacka istället.
Snart iväg på loppis och sen mello ikväll.
kram

Kommentarer
Postat av: lena

hoppas att du får en ok dag iaf.. skickar över lite kraft till dig.. kram

2011-05-14 @ 12:40:50
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0