SOL :)

Solen har verkligen gassat idag. Första känslan av att våren kanske är på väg och jag har verkligen njutit av varje minut ute i ljuset idag.
Min bästa vän fyller år idag och vi var på stranden i över 3 timmar, promenerade, picnickade och hade det myysigt. Var så länge sedan vi umgick bara hon och jag och vi hade massor att babbla och skratta om hela tiden. Så skönt och förlösande.
Snart är det dags för ännu en melodifestivaltävling, ska jag orka se den eller blir det film i stället? Äh blir nog mello ikväll igen.
Längtar tills det är dags för sängen men vill inte att helgen ska ta slut. Dubbelt som vanligt.
Vad gör ni ikväll? Ska kika runt lite.

Kommentarer
Postat av: Lena

jag har varit på namngivningsfest.. trevligt.. men alltid jobbigt innan man kommer iväg.. Mello blir det nog inte för mig idag heller.. inte sett något av det än, ovanligt för att vara mig faktiskt... blir titta på nån film i sängen o sova en runda.. såååå trött.... stranden låter underbart, dit ska jag försöka ta mig imorrn.. det är min återhämtning... KRAM

2011-03-05 @ 20:18:23
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Matilda

Jag blir glad när du är glad. Inte sådär så att du har något ansvar för att hålla dig glad för dina läsares skull, utan bara för att jag bryr mig.



Minskar ångesten för dig om du har något inplanerat på förmiddagen? Jag har kommit på mig själv med att få sjukt mycket ångest och bli helt handlingsförlamad om jag går tillbaka till sängen efter frukosten. Om jag däremot gör något i en timme eller två, då kan jag ligga hela dagen sen och ändå må bra. Konstigt.



Kram

2011-03-06 @ 11:54:22
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0