ballerina

Att det ska vara så svårt att låta bli och istället göra det man vet är rätt och som man mår bra av. Skulle ätit korvmacka ikväll men blev en förpackning ballerinakex istället. Till vilken nytta? Inte känner jag mig behagligt mätt utan bara sockrig i hela munnen och illamående i magen. Men inte att jag tänker äta mackorna också, då förstörs ju allt.

Har iaf fått en liten nytändning av den nya lilla vovven jag passar, har varit ute i skogen i nästan 2 timmar vilket var helt underbart. Alla vi tre ligger nu i sängen lite våta och trötta men väldigt nöjda ändå.

Men... attans vad det är gott mer ballerinakex.....

Kommentarer
Postat av: Tokerina

En styrkekram till dig!

2011-06-21 @ 07:51:11
URL: http://tokerina.blogspot.com/
Postat av: My

Ja, visst är det gott med sådana. Min dietist brukar säga att jag måste äta kvällsmackan ändå, även om jag ätit en del annat. Men det är inte så jäklans lätt...., men kanske har hon rätt?? Kanske måste man bestämma sig för att hoppa på "schemat" igen, för att komma på banan igen? Vet inte??



Kram på dig!

2011-06-21 @ 21:25:48
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0