Pilatesbollspanik

Inte mkt som krävs för att det ska kännas som om hela världen ska rasa.
Idag upptäckte jag att min pilatesboll e sönder. Skit också!!!!!!!
Fick totalt panik, måste göra mina situps på bollen idag kan inte pausa om jag inte själv valt det. Och det hade jag INTE idag.
Direkt efter frukosten for jag iväg och var borta hela förmiddagen i jakt på den perfekta bollen. Blev en storlek större än den jag hade innan, från 65 cm till 75 cm. Hoppas den ska bli bra alltid lika osäker på mina inköp. Har provat den och den funkar bra men visst e den bra mkt större än min gamla.
Stimmade runt som attans på Väla och Ikea men fick ingen ro så fick gå och bita mig i kinden och trycka in naglarna i handen för att inte få totalt panik. Funkade ganska bra och har inte behövt ta någon atarax idag om jag trodde när jag var på Väla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0