BIVERKNINGAR!!!

Fy faan vilken natt jag haft. Har nog fått alla biverkningar man kan få. Tog kapseln vid 18 och kl 22 när jag precis nästan somnat sköljde illamående över mig. Sen har jag haft världens värmepåslag som också sköljt över mig, kan tänka mig att det kändes ungefär som "kärringbrus", huden spände över huvudet och det kändes som mina ögon var jättestora, pulsen och andningen kändes konstig och när jag gick upp fick jag världens frossa, yrsel och kändes som vibrationer i hela kroppen.
Så har det hållt på hela natten dessutom var det som om jag fått en energiinjektion som gjorde mig otrött på ett obehagligt sätt. Sista gången jag tittade på klockan var den 04 och sen vaknade jag av väckarklockan 06 men fanns ju inte på kartan att jag skulle kunna jobba idag. Är fortfarande yr och skakig men konstigt nog inte så trött. Ringt och bett om att bli uppringd av läkaren för så här mkt biverkningar funkar ju inte att jag ska ha.

Kommentarer
Postat av: Anni

Oj, det låter ruskigt. Biverkningar går ju oftast över efter ett tag, men så här skall du ju inte ha det. Vad bra att du ringde läkaren, hoppas att han har någon bra lösning.

Bra också att läkaren verkar bra och verkligen tog sig tid för dig. Jag tror också att det är klokt att du inte lämnat ut adressen till din blogg utan väljer att låta honom läsa utdrag. Det är lätt, men onödigt att låta sig hämmas av att ha en sådan läsare. Men jag tycker att du skriver bra och insiktsfullt här, så det är bra om han får läsa.

Hoppas du mår bättre idag och att du får hjälp med detta av doktorn.

Kram

2011-02-16 @ 13:03:07
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0