bomull i hjärnan

Känner mig så konstig idag, stimmig på fm och helt luddig i hjärnan på em.
Satt i kön till Mc Donalds och kände mig helt skakig och konstig, nästan som början på en panikångestattack. Hade Sobril med mig så tog en tablett då. Kanske inte så jättesmart men visste inte vad jag skulle göra och just då kändes det som det bästa alternativet.
Tog en promenad med vovven och kände fortfarande den där luddigheten i hjärnan och var nästan lite yr (säkert pga sobrilen). Efter det var jag hos psykologen men kände mig helt väck, som bomull i hjärnan och kändes nästan som att jag sluddrade.
Kommer inte riktigt ihåg vad jag sa där eller vad vi kom fram till men vet att vi pratade en hel del om hur vi ska kunna gå vidare och vad som ska kunna hjälpa mig egentligen. Jobbigt att prata om men jag tänker ju på det själv och då är det ju bättre att prata om det.
Vet inte om vi kom fram till något egentlligen, jag avslutade mötet lite tidigare då kände mig helt väck i skallen.

Körde till affären för att köpa mediciner och toapapper och blev en stor påse smågodis, men alternativet var även idag en storpack med kakor...
Ingen ångest precis nu känner mig mest bara så jäkla trött. Blev ju mc donalds till lunch och blir nog bara en burk makrill senare.

Kommentarer
Postat av: My

Godmorgon vännen. Hoppas du vaknar upp med lite ro i själen idag. Kramar Om <3

2011-12-20 @ 07:31:47
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0