nu börjar det jobbiga med maten

Nu börjar det bli jobbigt med maten. Återigen proppmätt och det enda jag kan tänka på är att äta mer och mer. Har risalamalta och lite julgodis som bara vill bli uppätet NU trots den sprängfyllda magen. Ska jag godkänna det här idag och så ta nya tag imorn? Så som alla andra gör, alla andra som inte har äs.... Inbillar jag mig att det ska fungera på mig? Har slut på tuggummi annars hade det varit till hjälp.

Imorn blir det upp tidigt för att ta blodprov ang Litium igen.
Börjar bli rejält nervös inför mötet med läkaren på torsdag, det måste bara bli rätt och bra denna gången. Inga missförstånd eller oklarheter, måste få någon typ av koll på tidsplan. Är sååå nervös...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej fina gumman och tack!<3



Har läst om din jul nu och det verkar som du också haft det riktigt bra. Skönt att du slapp känna den där "åka hem"-hetsen hos dina föräldrar..! Den känslan känner jag igen alltför väl.



Ska verkligen hålla tummarna STENHÅRT inför läkarbesöket på torsdag. Och även för sjukhusbesöket imorgon. Kram kära du och hoppas du har en ok kväll!



2011-12-26 @ 20:53:58
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0