julgodis

Knappt sovit något inatt då min hund har varit kass i magen (blev nog lite för många ben igår på fölsedan) så har sprungit upp och ner hela natten. Kisarna tyckte detta var superskoj så de hängde på och ville sedan ha mat och sringa in och ut även när jag skulle få lov att sova en stund. Måttligt roligt.
Men vaknade ändå rel pigg i morse och var iväg och tog blodprover och sen psykologen.

Sen i em har min mamma varit här och vi har promenerat, ätit lunch och sedan gjort en massa julgodis. Jättekul och mysigt och det bästa av allt var att jag kunde skicka med allt med mamma sen så inga röda lampor som blinkar i kylen :)

Nu e jag ganska trött men också nöjd över dagen som varit fylld från 07:30 till 15:30. Nu börjar snart tv-kvällen med top model och sen Greys. Får se vad det blir för middag ikväll om jag orkar någon, fast jo det ska jag oavsett har knappt smakat på godiset så det måste jag.

Imorn är det lillejul och då är det stallet som gäller och sen tror jag att jag kör hem till föräldrarna på kvällen, vill inte sitta hemma sysslolös och fylld av tankar och ångest.

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3



Hoppas det gick bra hos psykologen! vad skönt att hon inte är sjuk längre om inte annat.



Jag har världens ångest just nu... usch! äsch.. jag måste bara rycka upp mig just nu. Ska iväg på kalas.



Jodå, det känns ok med arbetstiden. Jag jobbar som arbetsförmedlare.



Kram!!

2011-12-22 @ 16:28:41
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0