Fråga om Lithium bla

Visste inte om jag skulle skriva något idag eller inte, kände inte riktigt för det. Men här är jag iaf.
Vaknade tidigt :(, dagen blir så mkt längre då.
Förmiddagen var jobbig med en hel del ångest pga alla tankar om jobb, framtid och medicinering.
Tog en promenad med hunden och det värsta släppte, har dock legat och pyrt hela dan.

Varit iväg med ma & pa för att kolla på gran till dem och deras vänner, fikat, lyssnat på mammas körs julkonsert och ätit grönkålssoppa med ägg.
Trevligt och gott men jobbigt att hålla uppe fasaden, eller försöka iaf. Ville bara springa därifrån flera gånger.

Ätit fil med halv banan, 1 msk äpplemos och havrefras i ett försök att hindra mig att åka till affären och köpa hetsmat. Fungerade väl ok, nu är affären stängd iaf och jag har mysisar på mig så inte aktuellt att köra till affären som fortfarande har öppet 1 mil bort.
Hoppas min psykolog inte är sjuk imorn, vill så gärna dit, fast vet inte vad jag ska säga.

Är det någon därute som ätit Lithium? Hur snabbt kan man räkna med effekt?

Kommentarer
Postat av: Anni

Jag undrar varför vi lägger så mycket kraft på att hålla uppe fasaden. Kanske vore det inte så farligt om vi lät den falla ibland.

Kram

2011-12-12 @ 09:33:45
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0