kakbak

Får ingen ro i kroppen, bara stressar runt hela tiden för att slipa stanna upp och antagligen känna efter. Bakat som attans idag och hade planer på att äta upp allt själv: muffins, kladdkaka och smulpaj med äpplen. Men efter att ha ätit det av smeten som blev kvar kände jag mig ganska nöjd med muffinsen och kladdkakan. Så gav bort muffinsen till min granne som fyllde år och sparar kladdkakan till jobb imorn. Äpplepajen med vaniljsås blev dock uppäten, heeela. Och så ett besök på toa igen men rädd att jag inte fick upp allt jag ville. Långpromenad i högt tempo efter det. Men nu ikväll har jag ändå ätit min middag faktiskt, var på väg att inte äta den men lyckades göra det ändå. En liten seger iaf :)

Suttit med en del jobbansökningar ikväll och det oroar mig som attans, så rädd inför framtiden och hur jag ska kunna klara av allt, klarar jag av en förändring verkligen fast är det inte ännu värre att vara kvar? Har ju tom planer på att säga upp mig oavsett nytt jobb eller inte..... Det känns jobbigt som fan att skriva ut det, har sådana kval om det så ni anar inte. Får man verkligen lov att göra så, är det verkligen ok och korrekt att göra så? Innebär det inte likaväl som att jag skulle bli sjukskriven att jag är en svag människa? Så känns det i kroppen iaf. Men hjärtat vill bara därifrån.
Vad tycker ni, snälla svara behöver verkligen hjälp. Känner mig så förvirrad (som vanligt)

Får definitivt bli en Stilnoct ikväll, kommer aldrig somna annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0