Gomorron

Ville bara kika in och säga gomorron och önska er en skön och så bra dag det bara är möjligt.

Har för tillfället avstyrt min matorgie (brukar kännas så på morgonen), tänker inte ta med min inköpslista. Önskar jag kunde säga att det är för att jag tagit ett klokt beslut att ta ett aktivt steg från äs. Men..... ärligt talat är det för att jag börjar gilla det jag ser i spegeln på morgonen innan frukost och vill inte förstöra det.
Får bli en helg med Atarax istället när det krisar. Det jobbigaste är att jag skulle behöva handla "vanliga" varor men det vågar jag inte. Får hålla tillgodo med det som finns hemma.
Varför känns det som ett rus i kroppen när jag ser mig i spegeln och ser hur mkt jag gått ner?

Har försökt komma i kontakt med min psykolog för att se om det finns en möjlighet att få träffa henne idag om så bara för en kort stund. Får se om hon har tid hade känts skönt inför helgen.

Kram till er alla fina vänner


Kommentarer
Postat av: My

Sv: Tack, det önskar jag med.



Jag känner också det där ruset när jag gått ner, fast jag egentligen ska upp...



Kram på dig vännen <3

2011-08-12 @ 07:53:03
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Anni

Önskar dig en riktigt trevlig helg!

Tack, ja jag kom iväg på yoga och nu är det bättre!

KRam

2011-08-12 @ 15:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0