vitaminer och mineraler

Varit hemma idag för att jag mådde så illa och hade ont i magen. Och vad gör jag åt det tro? Fastar, äter kokt ris och kokt fisk, dricker proviva? Nope, inte alls. har om möjligt ännu mer ont i magen nu av allt skit jag ätit men kräkas tänker jag iaf inte göra. Har tagit en stilnoct nu för att försäkra mig om att få sova inatt, har ju bara legat i sängen hela dan så kändes som att det kunde bli svårt annars.

Tänker förresten vänta till helgen innan jag börjar med dubbel dos antidepp, vill inte riskera biverkningar under den kvarvarande jobbveckan.

Var på apoteket idag för att köpa mina dyyyra antidepp (typ 260:- för 28 st) och kom på att jag nog skulle köpa på mig lite vitaminer då jag allt som oftast på senaste tiden kräkt upp all mat även det nyttiga och behöver säkert lite stöttning vad det gäller vitaminer och mineraler.
Hur gör ni? Äter ni också extra tillskott för att stötta kroppen?


Kommentarer
Postat av: Bullen

Jag åt aldrig några extra vitaminer när jag var sjuk och kräktes. Däremot åt jag kaliumtabletter ett tag, för att jag hade så lågt kaliumvärde. Och så försökte jag mig på att ta järntabletter några gånger, men det funkade inte för min mage.



Jag hade allmänt ganska dålig koll på min hälsa och mina värden när jag var sjuk.

2011-04-12 @ 23:02:47
URL: http://vaniljbullen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0