Val

Så var den efterlängtade fruktade helgen här. Har säkert gått upp minst 3-4 kilo de senaste 10 dagarna då jag ätit ätit ätit och inte gjort nått annat, inte kräkt, inte motionerat bara suttit på mitt feta arsle och intagit föda.
Tack Annie för dina ord men det är just det denna ständiga återkommande cirkeln, onda cirkeln som aldrig tar slut. Runt och runt, aldrig att jag kan känna mig trygg i hur det är just nu för jag har ständigt en rädsla och en vetskap om vad som komma skall. Vet ju att detta stadie inte brukar vara för evigt men vet också att den kommer tillbaka.
Vill bara sova sova men vill inte gå och lägga mig. Så vansinnigt mkt tankar som far heeela tiden, är så trött. Alla dessa val som måste göras hela tiden. Måste välja rätt..... vad är rätt? Vad vill jag, jo det vet jag kanske lite men förverkliga det..... vet inte. Ätit upp all chibba och vill ha nått mer, glass eller nått men är såå mätt och har inget hemma. Skulle vilja börja röka, kanske det tar bort stimmet och lugnar lite.
Vill känna mig bra, iaf lite bra med nått i mitt liv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0