konsekvenser

Så mkt tankar som snurrar i huvudet, alla beslut jag ev tar får konsekvenser och det är just nu alla konsekvenser som snurrar som mest. Känner verkligen hur jag är på väg i en farlig riktning i väldigt hög fart och borde kanske söka hjälp (igen) men är rädd vad konsekvenserna bli vad det gäller jobb, pengar, stolthet, integritet etc. Rädslan för konsekvenserna håller mig kvar i ett järngrepp. Finns inte på kartan just nu att söka hjälp för har verkligen ingen aning om vart jag ska vända mig. Sen vet jag inte riktigt hur mkt hjälp jag vill ha heller känner mig inte riktigt mottaglig för det just nu vill bara isolera mig samtidig som äcklas över hur jag har det just nu.

Har egentligen lagt planen klar vad det gäller allt praktiskt men måste verkligen vara 100% säker, en del som håller mig kvar än och ffa så får det inte finnas någon möjlighet att det kan gå fel.
Planen ger mig lugn och energi att orka ett litet tag till.

Kommentarer
Postat av: Anni

Nu gör du mig orolig! Kan du inte överväga att söka hjälp i alla fall? Jag vet så väl hur hopplöst det kan kännas, men det är inte hopplöst! Det kommer att bli bättre, det finns en ljusning, men jag tror att du kan behöva lite hjälp för att komma ur din negativa spiral.

Har du någon vän du kan prata med annars? Jag tror inte att det är bra för dig att ensam med dina tankar just nu!

Tänker på dig!

2010-09-19 @ 22:23:54
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0