tillbaka på ruta 1

Sicket jvla skitsnack.... det är precis som att bara för att jag skriver i bokstäver att jag är glad så rinner allt av mig. Jag blir medveten om vad jag skrivit och inser att jag inte kan leva upp till det, eller det är så att jag blir medveten om det och då börjar jag ifrågasätta. Så länge som jag inte säger det högt kan jag leva i min bubbla av inbillad kontroll.
Så fort jag släckte lampan nu ikväll svepte ångesten över mig och jag blev med ens klarvaken. Inte så glad längre utan tyngd av oro pga bilskrället, grubbel pga ord som sagts, ångest över mitt liv. Just nu bryr jag mig inte om jag är glad eller inte jag vill bara få ro att sova.
Tillbaka på ruta ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0